فروش پستي مجموعه داستان بي پايان اورجينال
نوشته شده توسط : رضایی

مجموعه داستان بي پايان اورجينال


مجموعه داستان بي پايان اورجينال


شماره پروانه: 115/881051


مجموعه داستان بي پايان

The Neverending Story

خلاصه داستان
باستيان بالتازار بوکس با مردي ملاقات مي‌کند که صاحب يک کتاب فروشي قديمي است. او کتابي را از اين کتاب فروشي مي‌دزدد، شروع به مطالعه‌اش کرده و به آرامي به بخشي از آن تبديل مي‌شود.
داستان کتاب از آنجايي آغاز مي‌شود که دنياي روياها با خطري جدي مواجه شده‌است. هيچ (ويا پوچي) به آرامي همه جا را فرا مي‌گيرد. ملکه? بي‌آلايش که خود نيز به سختي بيمار است، جنگجويي به نام آتريو از نژاد سبز پوستان را براي پيدا کردن راه علاجي به دنبال جستجوي بزرگ مي‌فرستد. آتريو بسيار شجاع است و با وجود اينکه هم سن و سال باستيان است، همانند مردان تفکر مي‌کند.
آتريو در جستجوي خود با شخصيت‌هاي گوناگوني همانند مورلاي کهنسال، دو کوتوله به نام‌هاي اورگل و انگيووک، اويولالا و همچنين يک اژدهاي بخت به نام فوخور مواجه مي‌شود. فوخور که آتريو او را از دام ايگرامولِ بي‌شمار نجات داده‌است، تا پايان سفر به همراه آتريو مانده و کمکش مي‌کند. در طول سفر آتريو متوجه مي‌شود که براي نجات دنياي روياها بايد نام جديدي به ملکه? بي‌آلايش داده شود، و اين کار تنها از عهده? فرزند انسان بر مي‌آيد.
باستيان با دادن نام فرزند آفتاب به دنياي روياها که تقريبا نابود شده‌است وارد شده و ملکه? بي‌آلايش از او مي‌خواهد تا دنياي روياها را دوباره و با کمک تصور خويش بسازد. باستيان با کمک گردنبند آرين که به او قدرتي اعطا مي‌کند تا به وسيله? آرزوهاي خود هر آنچه را اراده مي‌کند در سرزمين روياها به انجام رساند، سرزمين روياها را کاوش کرده، از ميان گوپ، خلنگزار رنگ‌ها مي‌گذرد، با گزائيد جادوگر مبارزه مي‌کند و در طول اين ماجراها با آتريو دوست مي‌شود. اما به مرور زمان گزائيد باستيان را خام کرده و باستيان که اکنون روياي پادشاهي دنياي روياها را در سر مي‌پروراند، تا آنجا پيش مي‌رود که در جنگي نا برابر به روي آتريو شمشير کشيده و او را زخمي مي‌کند.
هر بار که يکي از آرزوهاي باستيان به حقيقت مي‌پيونند، او يکي از خاطراتش را در دنياي حقيقي از ياد مي‌برد. هنگامي که تقريبا خاطره‌اي برايش باقي نمانده، به معناي راستين ماموريتي که بايد توسط آرين به انجام رساند پي مي‌برد. آتريو و فوخور به کمک باستيان آمده و سرانجام او موفق مي‌شود که به دنياي حقيقي بازگردد.
هنگامي که باستيان به دنياي حقيقي باز مي‌گردد، کتاب ناپديد شده‌است. باستيان سعي مي‌کند که با صاحب کتاب فروشي، آقاي کورِآندر صحبت کرده و توضيح دهد که کتاب چگونه ناپديد شده‌است، و با تعجب در مي‌يابد که صاحب کتاب فروشي به داستان او علاقه‌مند است. کتاب با اين جملات پايان مي‌يابد:
«باستيان بالتازار بوکس، اگر اشتباه نکنم تو به بعضي‌ها راه ورود به سرزمين روياها را نشان خواهي داد تا از آب چشمه? زندگاني براي ما ارمغان بياورند.» آقاي کورآندر اشتباه نمي‌کرد. ولي اين داستان ديگري است که بعدها بازگو خواهيم کرد.

زبان انگليسي 3 DVD

بقيه کارتون ها را هم ببينيد
اين مجموعه شامل 3 دي وي دي و قابل پخش در کليه دستگاه هاي خانگي و کامپيوتر و کليه دي وي دي پليرها ميباشد.


قيمت: 3500 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه داستان بي پايان اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه داستان بي پايان اورجينال






:: برچسب‌ها: خريد داستان بي پايان , دانلود فيلم بي خود بي جهت , دانلود فيلم بي خود بي جهت کيفيت بالا , فيلم بي خداحافظي , داستان بي پايان , دانلود فيلم طاووس هاي بي پر , خريد پستي سريال بي پايان , فروش سريال بي پايان شرکتي , نوشته هاي بي پايان آي تي , خريد پستي بازي قدرت بي پايان , آرزوهاي بي پايان فصل دوم کامپيوتري , دانلود سريال بي پايان کيفيت خوب , مجازات سنگين براي کپي خريد پايان نامه , خريد پايان نامه مدارک پولي , دانلود پايان نامه آماده , خريد پايان نامه پروژه مقالات فارسي , خريد پايان نامه , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: