خريد اينترنتي کتاب راز شفا جلد دوم
نوشته شده توسط : رضایی

کتاب راز شفا جلد دوم


کتاب راز شفا جلد دوم


چهار صد سال قبل از ميلاد، بقراط، پدر علم طب گفت : ((بگذاريد غذا داروي شما و دارو غذاي شما باشد )).

دو هزار سال بعد انستيتو هاي تحقيقات پزشکي صحت گفته وي را تاييد کردند، غذا مي تواند نقش درماني داشته باشد.

گزارش هاي چاپ شده در نشريه هاي علمي مبين آن است که ويتامين ها، مواد معدني و ساير موادي که در ميوه ها يافت مي شود، نوعي عمل حفاظتي نسبت به بعضي بيماري ها دارند، بيماري هايي چون ديابت، فشارخون، بيماري هاي قلبي و پوکي استخوان ... .

در حال حاضر، استفاده از روش هاي مختلف درمان طبيعي به گسترش آگاهي ها از اهميت ويژه اي برخوردار است و در اکثر کشورهاي پيشرفته معمول شده و گستره آن حتي محيط علمي و دانشگاهي را نيز در بر گرفته است. تا آنجا که در بعضي دانشکده هاي پزشکي،درمان طبيعي به عنوان شاخه اي از اين علم تدريس مي شود.

لذا ما به منظور گسترش هرچه بيشتر درمان طبيعي سعي کرده ايم با استفاده از روش هاي شفا بخش موجود در طبيعت بتوانيم راهي مطمئن براي پيشگيري و درمان بسياري از ببيماري ها ارائه دهيم.

بنابراين انتظار مي رود که در آينده اي نزديک با ايجاد مراکز درمان طبيعي و ترويج آن، گامي موثر در پيشگيري و درمان بيماري ها برداشته شود.

کتابي که هم اکنون مي خوانيد بي شک به منزله ي راهنمايي مطمئن براي پيشگيري از بيماري ها مي باشد. در زماني که بيماري هايي چون، فشارهاي عصبي، بيماري هاي قلبي، ديابت، فشار خون و بيماري هاي گوارشي و پوکي استخوان و ... باعث شده اند که ساليانه چندين ميليارد دلار صرف واردات داروهاي شيميايي گردد.

اميدواريم که مطاله اين کتاب براي همگان سودمند و ثمر بخش باشد و باعث افزايش سطح آگاهي در جامعه و پيشگيري و درمان بيماري ها بدون استفاده از داروهاي شيميايي گردد.

بيماري در اصل يک ريشه دارد و آن هم نا آگاهي است که سرمنشا تمامي دردهاست. تنها با کسب اگاهي از تغذيه سالم است که مي تواني خودت را از شر بيماري ها نجات دهي و روش سالم زيستن را تجربه کني.

با مطالعه اين کتاب به اين حقيقت پي خواهي برد که توسل به دارو راه رسيدن به سرمنزل تندرستي نيست و به خوبي در خواهي يافت که سلامتي را نمي توان از داروخانه خريد.

اگر اين واقعيت را بپذيري که شفاي تو در خود توست مطمئن ترين راه را براي رسيدن به سلامت مادام العمر اسان کردي.



فصل اول – طب سنتي
فصل دوم – چگونگي پيدايش بيماري ها
فصل سوم – ايمن سازي بدن
فصل چهارم – شگفتي هاي بدن انسان
فصل پنجم – روش هاي درمان طبيعي
فصل ششم – اصول درمان طبيعي
فصل هفتم – روزه درماني




نويسنده : احمد مختاري نيا
ناشر : اميد مهر
شابک : 978-600-5043-36-8






قيمت: 5500 تومان
لطفاً براي خريد کتاب راز شفا جلد دوم روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کتاب راز شفا جلد دوم






:: برچسب‌ها: كتاب راز , نشر نازلي خريد کتاب راز , دانلود کتاب راز , کتاب راز , دنلود کتاب راز پي سي دانلود , راز رندا برن دانلود کتاب , دانلود کتاب راز موفقيت , مرکز دانلود کتاب الکترونيکي , کتاب راز شفا جلد سوم , کتاب راز شفا جلد سوم خريد , لمعه دمشقيه جلد دوم , ذکرهاي شگفت عارفان جلد دوم , دانلود کتاب گفتگو خدا جلد دوم , ,
:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: