فروش کتاب راز شفا جلد اول
نوشته شده توسط : رضایی

کتاب راز شفا جلد اول


کتاب راز شفا جلد اول


اين کتاب راز بازگشت به طبيعت و هماهنگ شدن با آن است، هريک از ما جزو کوچکي از طبيعت هستيم که هرچه بيشتر از آن فاصله بگيريم مشکلات جسمي و روحي ما بيشتر خواهد شد. عامل اساسي سلامتي جسم و روح تغذيه سالم و طبيعي است.

يک ضرب المثل چيني مي گويد : (( پدر بيماري هرچه که باشد، تغذيه نا سالم مادر آن است )).

بنابراين بيماري و رنج نتيجه تخلف از قوانين طبيعت است، پس بشر بايد خودش را با طبيعت هماهنگ سازد و مراقب آنچه مي خورد باشد.

اغراق نيست که بپذيريم، رشد و ريشه بسياري از امراض و بيماري ها، ارتباط مستقيم با عدم آگاهي ما، از تغذيه صحيح دارد پس هر چه آگاهي ما در باره اصول تغذيه طبيعي بيشتر شود به همان نسبت بيماري ها کاهش مي يابد.

بقراط حکيم مي گويد :

(( بايد کاري کني که غذاي تو، تنها داروي تو باشد و داروي تو غذاي مخصوص تو گردد )).

اگر خواهان سلامت و تندرستي خود هستيم بايد بدانيم کدام غذا را بخوريم. و به همين خاطر است که به دانش وسيعي در اين زمينه نياز منديم.

بي شک پيروي از اصول تغذيه طبيعي بهترين شيوه پيشگيري و درمان مي باشد. که با اين انتخاب آگاهانه بسياري از رنج ها از بين مي رود، و هزينه هاي ناشي از مصرف دارو از بين مي رود.

ابوعلي سينا مي گويد : (( اعتدال در غذا را نگه داريد تا سلامتي از شما دور نشود )).

بررسي هاي جديد نشان مي دهد که غذا به ما نيرو و سلامتي مي دهد، بيماري هاي ما را سريعا درمان مي کند و برعکس مصرف چند نوع غذا هم مي تواند ما را سخت بيمار و درمانده نمايد.

با مطالعه اين کتاب به اين مهم پي خواهيد برد که به راحتي مي توان از غذاهاي شفا بخش موجود در طبيعت براي پيشگيري و درمان بسياري از بيماري ها استفاده کرد.

سلامتي و تندرستي تنها حاصل آگاهي است. فقط با کسب آگاهي مي تواني سلامت جسماني و رواني ات را بهبود بخشي و زندگي شادمانه اي را به وجود آوري.

اين کتاب مطمئن ترين راه را براي سلامتي تو ارائه مي دهد حال اين وظيفه ي تويست که درجه ي آگاهيت را گسترش دهي و با نيروي عظيم آگاهي که به تو داده مي شودسلامت از دست رفته ات را باز يابي.

تنها زماني مي تواني از اشتباهات زندگي گذشته ات بيرون بيايي که نيازهاي جسمي ات را بشناسي. فقط کافيست که طرز فکرت را عوض کني و روش تغذيه ات را اصلاح کني و با خودت و جسمت دوست شوي تا سالم زيستن را تجربه کني.



فصل اول – اصول تغذيه گياهي
فصل دوم – نقش غذاها در درمان بيماري ها
فصل سوم – رمز و راز سلامتي و طول عمر
فصل چهارم – گوشت عامل اصلي بيماري ها
فصل پنجم – روزه پاکسازي دستگاه گوارش
فصل ششم – چرخه سوخت و ساز بدن
>فصل هفتم – اصول مصرف صحيح ميوه ها
فصل هشتم – خواص ميوه هاي شفابخش
فصل نهم – غلات و حبوبات





نويسنده : احمد مختاري نيا
ناشر : اميد مهر
شابک : 978-600-5043-35-8




قيمت: 5500 تومان
لطفاً براي خريد کتاب راز شفا جلد اول روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کتاب راز شفا جلد اول






:: برچسب‌ها: كتاب راز , نشر نازلي خريد کتاب راز , دانلود کتاب راز , کتاب راز , دنلود کتاب راز پي سي دانلود , راز رندا برن دانلود کتاب , دانلود کتاب راز موفقيت , مرکز دانلود کتاب الکترونيکي , کتاب راز شفا جلد سوم , کتاب راز شفا جلد سوم خريد , تاريخ اجتماعي ايران جلد اول , فرم خريد هم جلد جلد دوم جلد اول , نمايش سريع , ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: