نوشته شده توسط : رضایی

کتاب مردان مريخي زنان ونوسي


کتاب مردان مريخي زنان ونوسي


راهنماي بهبود روابط زناشويي

تمام اصول و قواعد قيد شده در اين کتاب تماما مورد ارزيابي و سنجش قرار گرفته که بايد بگويم بيش از 20 هزار نفري که مورد ارزيابي و سوال قرار گرفته شده اند حداقل 90 درصد آنها به اطمينان کامل و صميميت قلبي اظهار داشته اند که اين اصول و قواعد نقش مهمي را در زندگيشان ايفا کرده اند. زماني که به مطالعه اين کتاب مشغوليد اگر سرتان را به نشانه تاکيد تکان مي دهيد و باور داريد که بله بله اين نکته در مورد من دقيقا صادق است يقين بدانيد که شما آن را به زبان نمي آوريد و درست همان گونه که سايرين از انجام اين اصول و قواعد بهره جسته اند شما نيز از بهره مند خواهيد شد.

کتاب زنان ونوسي و مردان مريخي شيوه ي تازه اي براي کاهش تنش هاي ميان زنان و مردان در رابطه زناشويي پيش رو مي نهد. در سايه شناخت تفاوت هاي ميان زن و مرد، حاضر و آماده براي عشق ورزيدن به هم خواهيد شد. اين کتاب راهنمايي هايي کاربردي را براي کاهش دلسردي و ناسازگاري پيش روي گذاشته و توصيه هايي را براي افزايش شادي و صميميت ميان زن و شوهر ارائه مي دهد. مجبور نيستيم که در روابط زناشويي نزاع لفظي و درگيري داشته باشيم. تنفر و دلخوري تنها زماني بروز مي دهد که زن و شوهر همديگر را درک نمي کنند.

اين کتاب، براي ايجاد روابط زناشويي به حساب مي آيد. اين کتاب آشکار مي سازد که زن و مرد در تمام زمينه هاي زندگي خويش با يکديگر فرق دارند. زن و مرد جداي از اين که به گونه اي متفاوت با يکديگر ايجاد رابطه مي نمايند،بلکه در انديشه،احساس، واکنش و عمل نيز متفاوت از يکديگر هستند. آنها متفاوت از همديگر به عشق مي ورزند. نيازهاي گوناگوني دارند و به شکل متفاوت از همديگر قدرداني مي نمايند. زن و مرد چنين به نظر مي رسند که از دو سياره متفاوت هستند، به زبان هاي مختلف سخن مي گويند و به غذاهاي متفاوت نياز دارند. درک کامل از تفاوت ها به ما ياري مي دهد که بسياري مشکلات مربوط به زناشويي را حل کنيم و تلاش نماييم جنس مخالف را بشناسيم.



نويسنده : دکتر جان گري
مترجم : فاطمه اميني
ناشر : طلايه
شابک : 964-7751-56-7




قيمت: 5500 تومان
لطفاً براي خريد کتاب مردان مريخي زنان ونوسي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کتاب مردان مريخي زنان ونوسي






:: برچسب‌ها: دانلود کتاب مردان مريخي زنان ونوسي , دانلود کتاب زن چيست مرد کيست , دانلود کتاب مرد کوچکي فراز برج , خريد کتاب مردان مريخي زنان ونوسي , دانلود کتاب مردان زنان زميني , معرفي کتاب مرد داستان فروش , زنان ونوسي مردان مريخي چقدر فروش داشته , مردان مريخي؛زنان ونوسي , خريد اينترنتي مردان مريخي زنان ونوسي , زنان مريخي مردان ونوسي دکتر حلت , خريد بليط سينما زنان ونوسي مردان مريخي , مردان مريخي زنان ونوسي , مردان مريخي زنان ونوسي , دانلود فيلم زنان ونوسي مردان مريخي , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: